Gemeente Leidschendam-Voorburg

Voeljethuis campagne

Hoe wakker je bij inwoners van je gemeente het bewustzijn over het thema "langer zelfstandig wonen" aan? In opdracht van gemeente Leidschendam-Voorburg werkten we aan deze vraag. We kwamen uit bij het concept dat vier muren niet per sé een "thuis" vormen, maar dat "thuis" een combinatie is van voorwerpen en het gevoel dat die voorwerpen oproepen. Neem bijvoorbeeld het fotolijstje dat iemand van haar kleinzoon heeft gekregen, of het zout- en peperstel dat iemand van haar dochter heeft gekregen, die het als souvenir van haar vakantie heeft meegenomen.

We organiseerden - samen met RadarAdvies - een informatiemiddag voor inwoners van de gemeente. Daarnaast hebben we onder meer een animatie, printmedia en online campagnemiddelen geproduceerd.

Client
  • Gemeente Leidschendam-Voorburg
Opdrachtgever
  • RadarAdvies
Services
Onze rol
  • creative concept
  • art direction
  • campagnebeeld
  • grafisch ontwerp
  • print
  • social media

Meer weten over ons werk voor gemeenten?

Let's talk