Zo doen we dat


Natuurlijk kun je bij ons terecht voor “een folder”, maar je moet het ons niet kwalijk nemen als we doorvragen. Over het algemeen zien we namelijk dat er achter je vraag een diepere vraag schuilt. En daar denken we graag over mee, zodat je precies krijgt wat je nodig hebt.

01. Jouw verhaal

Wij luisteren


Wat is jouw uitdaging? Wat en wie wil je bereiken? Het lijkt misschien voor de hand te liggen, maar we luisteren eerst naar jouw verhaal. We vragen door, en gaan op zoek naar de kern van jouw communicatie-vraagstuk.

02. Jouw kaders

Concreet fundament


Om een goed eindproduct te kunnen maken, is het belangrijk om de kaders te bepalen. Daarom leggen we eerst vast wat de doelstellingen en kaders van de opdracht zijn.

Voor de ontwikkeling van een visuele identiteit gaan we een stapje verder. In een Business Identity Document beschrijven we de essentie van je merk, de kernwaarden en het onderscheidend vermogen. Maar we kijken ook naar je doelgroep. Waar en wanneer kun je ze bereiken? En wat ga je ze vertellen?

Wat levert dat op?

  • Een stevig onderbouwde identiteit
  • Een goed gedefinieerde boodschap
  • Een duidelijke route van doel naar resultaat - van prospect naar klant.
  • Precies weten waar je staat en wat je kunt verwachten

De drie essentiële onderdelen om je marketing-inspanningen te laten slagen.

03. Jouw spotlight

Het doel heiligt de middelen


Identiteit is meer dan een logo, advertising is meer dan een advertentie en “een website” is geen doel op zich. Wél zijn het essentiële onderdelen in het opbouwen van een relatie met je doelgroep.

We adviseren je over het optimale middelenpakket en bespreken welke middelen we op welk moment maken en inzetten. Een goede communicatieplanning met tussentijdse evaluaties zorgt voor inzicht in de resultaten en maakt het mogelijk om bij te sturen en aan te scherpen waar nodig. Op die manier halen we het hoogst mogelijke resultaat uit ieder project en heb jij het meeste waar voor je geld.

Wat levert dat op?

  • Duurzame commitment en een vertrouwde samenwerking
  • Spreiding van je uitgaven
  • Hogere Return On Investment
  • Helder inzicht in je resultaten
  • Een actieve, betrokken rol voor jou(w organisatie)

04. Uitwerking

De kunst van het opvallen


Ronde Vormen is thuis in diverse ontwerpdisciplines. Of het nou een visuele identiteit betreft of een reclamecampagne, print of online, de basis is dat jouw boodschap goed moet aankomen bij jouw doelgroep. Laat dat nou precies onze passie zijn; effectief communiceren met inspirerend beeld en een onderscheidend verhaal.

Ons werk

We zijn altijd klaar voor ambitieuze klanten met uitdagende projecten. Ben jij er klaar voor om een creatief partnerschap met ons aan te gaan? Let's talk.