“Complete make-over van innovatieve software consultant”

FileLinx

Achtergrond

FileLinx maakt software die bedrijven helpt om hun data en document flows beheersbaar te maken. Omdat geen enkel bedrijf hetzelfde werkt, is FileLinx superflexibel in te richten. Die flexibiliteit en vormbaarheid vormen een belangrijke USP van het product. Dit gegeven, samen met de (ook door ons ontwikkelde) corporate identity vormden de basis voor de ontwikkeling van dit frisse en veelzeggende merk.

Drie gedragingen van water werden vertaald naar de drie kerneigenschappen van FileLinx: Adapt, Flow, Find. Deze werden verbeeld in iconen en patronen die consistent terugkomen in alle uitingen.

Voor de ontwikkeling van de website werkten wij samen met de klant aan een overtuigende propositie en productvisualisatie.

Werkzaamheden

Opdrachtgever

FileLinx - desktop website

Website


We hebben voor de corporate website een nieuw ontwerp gemaakt dat goed aansluit op het verhaal van FileLinx, hun propositie en hun doelgroepen. Uiteraard hebben we dit ontwerp gebaseerd op de door ons ontworpen merkstrategie en visuele identiteit, zodat de nieuwe website perféct in het totale middelenpakket past.

FileLinx - responsive website

Benieuwd naar meer?

Dutch Agri Food Week

“Event trailer voor hét event voor de voedselindustrie”

JS Consultancy

“Complexe overheidsinformatie uitgelegd in 3 minuten”

T-Mobile

“Het ene 4G is het andere niet!”

Schouder aan Schouder

“Huisstijl met een Rotterdams randje”

Stichting FUTUR

“Redesign blog voor jonge ambtenaren”

ABN AMRO

“Ontwerp en productie verrassende MT-presentatie”

Bouzy, Wine & Food

“Logo en website voor wijnbar van het jaar 2015”

Implement IQ

“Art direction & grafisch ontwerp Europees onderzoeksrapport”

The Underground

“Art direction & redesign Haagse internationale krant”

Computest

“Vaste partner in alle visuele uitingen, van logo tot autostickers”

NRCQ

“Motion graphics voor promotiefilm”

We zijn altijd klaar voor ambitieuze klanten met uitdagende projecten. Ben jij er klaar voor om een creatief partnerschap met ons aan te gaan? Let's talk.